Skip to main content
Study module, curriculum year 2024–2025
MARY

Marketing, At least 120 cr

Tampere University
Objectives

Kauppatieteiden maisterin tutkinnon markkinoinnin opintosuunnassa suoritettuaan opiskelijalla on kyky kehittää, johtaa ja toteuttaa asiakaslähtöistä strategiaa. Hänellä on valmiudet tarkastella erilaisia talouteen, elinkeinoelämään ja yhteiskuntaan liittyviä ilmiöitä erilaisista näkökulmista ja hyödyntää tarkastelussaan asiakaslähtöisen markkinoinnin keskeisiä teoreettisia ja menetelmällisiä lähestymistapoja. Opiskelija osaa kerätä, hallita ja analysoida tietoa tieteellisin ja analyyttisin keinoin. Hän osaa tunnistaa olennaiset ja relevantit asiat suuresta tietomäärästä. Hän osaa viestiä ja argumentoida selkeästi ja vaikuttavasti. Opiskelijalle muodostuu vahva asiakaslähtöisen markkinoinnin osaamisalue, jota markkinoinnin opintojen lisäksi vapaasti valittavat opinnot suuntaavat ja vahvistavat. Valmistuttuaan opiskelijalla on valmiudet toimia vaativissa asiantuntija- ja johtotehtävissä erilaisissa organisaatioissa.

Study module code
MARY
Language of instruction
Finnish
Academic years
2024–2025, 2025–2026, 2026–2027
Level of study
Advanced studies
Fields of study
Business, Administration and Law
Persons responsible
Markkinoinnin vastuuprofessori
Studies that include this module
Study module code
MARY
Language of instruction
Finnish
Academic years
2024–2025, 2025–2026, 2026–2027
Level of study
Advanced studies
Fields of study
Business, Administration and Law
Persons responsible
Markkinoinnin vastuuprofessori