Pyydä pedagogista tukea

TLC:n toiminta perustuu yhteiseen tiedonmuodostukseen ja osaamisen jakamiseen. Sen tavoitteena on tukea korkeakouluyhteisössä opetustyötä tekeviä lisäämällä yhteisöllisyyttä ja verkostoitumisen mahdollisuuksia.

Tampereen korkeakouluyhteisön henkilöstö voi pyytää TLC:n kautta apua ja koulutusta pedagogiseen suunnitteluun. Palvelua kehitetään jatkuvasti korkeakouluyhteisön tarpeita vastaavaksi. 

Lyhyisiin ja yksiselitteisiin kysymyksiin kannattaa edelleen etsiä vastauksia TLC:n Tukipalvelut sivulta. Tietojärjestelmiin ja digityökaluihin / teknologioihin liittyvissä kysymyksissä laita aina ensisijaisesti kysymyksesi IT-Helpdeskiin sähköpostitse: it-helpdesk@tuni.fi tai chatin kautta lock.

Miten käytän TLC:n asiantuntijapalvelua? 

Selvitä ensin itsellesi, minkälaiseen teemaan tai osaamiseen tarvitsisit tukea. Onko tarve sellainen, että siihen on vastattavissa lyhyesti ja yksiselitteisesti vai onko tavoitteena enemmänkin kehittyminen laajemmassa kokonaisuudessa tai pidemmän ajan kuluessa?  Entä olisiko teemaa hyödyllistä pohtia yhdessä kollegoiden, tiimin tai yksikön kesken? Onko kyseessä yhteisön kehittymiseen tai yhteisön tiettyyn tehtävään (esim. OPS-työ) liittyvä kokonaisuus?

Kannustamme ensisijaisesti pyytämään koulutusta ryhmälle, tiimille, tutkinto- tai koulutusohjelmalle, opintosuunnalle tms. Myös henkilökohtaista tukea on saatavissa esimerkiksi opintojakson suunnitteluun, verkkokurssin rakentamiseen tai muihin pedagogisiin ratkaisuihin liittyen. Voit lähettää pyynnön oheisen lomakkeen kautta (vain Tampereen korkeakouluyhteisön henkilöstölle). Pyynnöt välitetään sopiville korkeakouluyhteisön asiantuntijoille, jotka ottavat sinuun yhteyttä jatkosuunnittelua varten. Huomaa, että tästä syystä tukipyyntö ei sovellu tilanteeseen, jossa tarvitsisit hyvin nopean vastauksen.

TAMKin henkilöstö: Siirry lomakkeeseen >>

Tampereen yliopiston henkilöstö: Siirry Opetuksen Helpdesk -palvelukanavaan >>