Opinto-opas 2015-2016

PLA-56100 Markkinoinnin perusteet, 3 op
Principles of Marketing

Lisätiedot

Opintojakson vastuuyksikkö on Turun yliopiston kauppakorkeakoulu, Porin yksikkö. Opettajana on Tuomas Pohjola. Opintojaksolle ilmoittaudutaan sähköisellä ristiinopiskelulomakkeella. Opintojakso luennoidaan syksyn 1. periodilla. Itsenäistä opiskelua yhteensä 81 h, josta auditorioluentoja 8 h, verkkoluentoja 10 h, pienryhmäharjoitus 4 h. Harjoituksissa on läsnäolovelvollisuus. Opintojakso soveltuu vain tutkinto-opiskelijoille

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen

-->

Suoritusvaatimukset

Kirjallinen tentti + verkko- ja pienryhmäharjoitukset.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää markkinointiajattelun lähtökohdat ja kehityksen. Hän tuntee markkinoinnin kilpailukeinot ja roolin yrityksen toimintona. Opiskelija osaa kuvata markkinoninin eri lähestymistapoja, sekä määritellä päätöksenteon perusteita ja saa käsityksen markkinoinnin laaja-alaisuudesa opintojen sekä työuran suuntautumisvaihtoehtona. Harjoituksissa opitaan ryhmätyöskentelyn keinoin analysoimaan ja työstämään tietoa havainnolliseen muotoon. Opiskelija saa perustan markkinoinnin opintojen syventämiselle jatkossa.

Sisältö

Sisältö Ydinsisältö Täydentävä tietämys Erityistietämys
1. Kurssilla käsitellään markkinoinnin päätöksenteon keskeisiä osa-alueita sekä peruskäsitteitä.     

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Lisätiedot Tenttimateriaali
Kirja   Essentials of Marketing   Blythe, Jim   978-0-273-71736-2     Prentice Hall. 4th ed. 2009   Kyllä   



Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
PLA-56100 Markkinoinnin perusteet, 3 op TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op  

Opintojaksoon liittyvät dokumentit

Markkinoinnin perusteet.pdf

Viimeksi muokattu 03.08.2015