Opinto-opas 2015-2016

PLA-56200 Business to Business markkinointi, 5 op
Business to Business Marketing

Lisätiedot

Kurssilla käytetään moodlea.

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen

Opetus

Toteutuskerta 1: PLA-56200 2015-01

Opetusmuoto P1 P2 P3 P4 P5
Luennot

 

 
 4 h/vko

 

Luentoajat ja -paikat: Keskiviikko 8 - 12

Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä yritysten välisen markkinoinnin erityispiirteet. Hän tunnistaa business-suhteet ja -verkostot. Opiskelija kykenee vertailemaan strategisia alliansseja ja jakelutieratkaisuja. Hän osaa kertoa mm. markkinoinnin johtamisen suunnittelusta, kehittämisestä ja muutoksista. Opiskelija osaa analysoida käytännön harjoitustöitä ja soveltaa tietojaan sekä tehdä johtopäätöksiä.

Ohjeita opiskelijalle osaamisen tasojen saavuttamiseksi

Hyväksytysti suoritettu tentti kirjallisuudesta ja luennoista sekä hyväksytyt harjoitustyöt.

Arvosteluasteikko:

Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Lisätiedot Tenttimateriaali
Kirja   Business-to-Business Marketing: Analysis and Practice   Vitale, Giglierano, Pfoertsch   978-0-13-247905-9       Kyllä   
Kirja   Sales Management: Principles, Process and Practice   Donaldson Bill   978-0-333-99851-9       Kyllä   
Luentokalvot   Business to Business markkinointi   Tapio Salminen         Kyllä   



Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
PLA-56200 Business to Business markkinointi, 5 op TETAP-6200 Business to Business markkinointi, 5 op  

Viimeksi muokattu 27.04.2015