Opinto-opas 2015-2016

PLA-56300 Palvelujen markkinointi, 5 op
Services Marketing

Lisätiedot

Kurssilla käytetään moodlea.

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen

Opetus

Toteutuskerta 1: PLA-56300 2015-01

Opetusmuoto P1 P2 P3 P4 P5
Luennot

 

 
 3 h/vko

 

Luentoajat ja -paikat: Tiistai 10 - 13

Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä palvelujen markkinoinnin merkityksen nyky-yhteiskunnassa. Hän tunnistaa palveluyrityksen tunnuspiirteet ja kehityssuunnat. Opiskelija tunnistaa asiakaskeskeisen näkemyksen ja sen vaikutuksen yrityksen kaikkiin toimintoihin. Hän osaa analysoida asiakaskeskeisyyden vaikutuksen erityisesti laskentatoimeen ja tuotantoon.

Ohjeita opiskelijalle osaamisen tasojen saavuttamiseksi

Hyväksytysti suoritettu tentti.

Arvosteluasteikko:

Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Lisätiedot Tenttimateriaali
Kirja   Palveluiden johtaminen ja markkinointi   Christian Grönroos   9789510346013       Kyllä   
Kirja   Service Management and Marketing   Christian Grönroos   978-0-470-02862-9       Kyllä   
Luentokalvot   Palveluiden johtaminen ja markkinointi   Tapio Salminen         Kyllä   



Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
PLA-56300 Palvelujen markkinointi, 5 op TETAP-6301 Palvelujen markkinointi, 5 op  

Viimeksi muokattu 27.04.2015