Opinto-opas 2015-2016

PLA-56400 Markkinointitutkimus, 5 op
Marketing Research

Lisätiedot

Harjoituksissa on läsnäolopakko. Kurssilla käytetään moodlea. Kurssilla tarvitaan tilastollisten menetelmien osaamista.

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen

Opetus

Toteutuskerta 1: PLA-56400 2015-01

Opetusmuoto P1 P2 P3 P4 P5
Luennot
Harjoitukset


 
 3 h/vko



 

 3 h/vko

Luentoajat ja -paikat: Torstai 12 - 15 , Maanantai 9 - 12

Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä markkinointitutkimuksen merkityksen markkinointikentässä. Opiskelija tunnistaa markkinointitutkimuksen hyväksikäytön mahdollisuudet markkinoinnin ongelmienselvittämisessä ja ratkaisemisessa. Hän kykenee analysoimaan käytännön harjoituksia ja käytännön töitä. Opintojakson aikana opiskelija soveltaa kyselytutkimusta. Kyselytutkimuksessa opiskelija ratkaisee todellisten asiakkaiden markkinointiongelmia, tunnistaa mahdollisuudet ja kehittää asiakkaille ratkaisumallin.

Ohjeita opiskelijalle osaamisen tasojen saavuttamiseksi

Hyväksytty tentti ja harjoitustyö.

Arvosteluasteikko:

Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

Osasuoritukset:

Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Lisätiedot Tenttimateriaali
Kirja   Marketing Research with SPSS   McDaniel Carl jr. & Gates Roger   978-0-470-41436-1       Kyllä   
Kirja   Marketing Research. An Applied Orientation   Malhotra N.   978-0-13-609423-4       Kyllä   
Luentokalvot   Markkinointitutkimus   Tapio Salminen         Kyllä   



Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
PLA-56400 Markkinointitutkimus, 5 op TETAP-6400 Markkinointitutkimus, 5 op  

Viimeksi muokattu 27.04.2015