PLA-56400 Markkinointitutkimus, 5 op
Marketing Research
Lisätiedot
Harjoituksissa on läsnäolopakko. Kurssilla käytetään moodlea. Kurssilla tarvitaan tilastollisten menetelmien osaamista.
Vastuuhenkilö
Tapio Salminen
Opetus
Toteutuskerta 1: PLA-56400 2015-01
Opetusmuoto | P1 | P2 | P3 | P4 | P5 |
|
|
|
|
|
Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä markkinointitutkimuksen merkityksen markkinointikentässä. Opiskelija tunnistaa markkinointitutkimuksen hyväksikäytön mahdollisuudet markkinoinnin ongelmienselvittämisessä ja ratkaisemisessa. Hän kykenee analysoimaan käytännön harjoituksia ja käytännön töitä. Opintojakson aikana opiskelija soveltaa kyselytutkimusta. Kyselytutkimuksessa opiskelija ratkaisee todellisten asiakkaiden markkinointiongelmia, tunnistaa mahdollisuudet ja kehittää asiakkaille ratkaisumallin.
Ohjeita opiskelijalle osaamisen tasojen saavuttamiseksi
Hyväksytty tentti ja harjoitustyö.
Arvosteluasteikko:
Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
Osasuoritukset:
Oppimateriaali
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Lisätiedot | Tenttimateriaali |
Kirja | Marketing Research with SPSS | McDaniel Carl jr. & Gates Roger | 978-0-470-41436-1 | Kyllä | ||
Kirja | Marketing Research. An Applied Orientation | Malhotra N. | 978-0-13-609423-4 | Kyllä | ||
Luentokalvot | Markkinointitutkimus | Tapio Salminen | Kyllä |
Vastaavuudet
Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
PLA-56400 Markkinointitutkimus, 5 op | TETAP-6400 Markkinointitutkimus, 5 op |