E3-hankkeen loppuseminaari Tackling Pandemics

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiFabianinkatu 33, Helsinki
Helsingin yliopisto, Päärakennus, Pieni juhlasali (F4050)
Ajankohta30.10.2024 9.00–17.00
Kielienglanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tervetuloa pandemioiden torjumista ja yhteiskunnan normaalien toimintojen ylläpitämistä pandemioiden ja epidemioiden aikana tutkivan E3 Pandemic Response and Enterprise Solutions -hankkeen loppuseminaariin.

Seminaarissa kuullaan puheenvuoroja ilmanpuhdistuksen ja ilmanvaihdon vaikutuksesta sisäilman turvallisuuteen sairaalaympäristöissä, toimistotilojen turvallisesta sisäympäristöstä sekä tuloksia tunnetusta päiväkotitutkimuksesta, jossa tutkittiin ilmanpuhdistuksen vaikutuksia sairastavuuteen.

Seminaarissa käsitellään E3-hankkeen keskeisiä tuloksia ja havaintoja seuraaviin teemoihin liittyen:

• Miten virukset leviävät?
  • Kuinka ottaa ihmiset huomioon ratkaisujen suunnittelussa?
  • Kuinka luoda terveydelle turvalliset tilat?
  • Hankkeen tutkimuslöydökset ja suositukset

Kohderyhmä

Tapahtuma on tarkoitettu asiantuntijoille, viranomaisille, kuntien edustajille, päättäjille, tutkijoille ja kaikille, joita uusimmat tieteelliset tulokset pandemiantorjuntatutkimuksesta kiinnostavat.