Alihankinta-tapahtuman teemana vuonna 2024 on Tekoälyllä tuottavuutta. Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun yhteisosaston löydät pääsisäänkäynnin läheltä pääaulasta. Rekisteröidy ennakkoon ja pääset messualueelle maksutta!
Messujen ajan voit tutustua osastollamme robottidemoihin Furhat ja Temi:
- Furhat on sosiaalinen robotti, joka pystyy vuorovaikuttamaan ihmisten kanssa ilmeiden ja puheen avulla, mahdollistaen hyvinkin ihmismäisen vuorovaikutuksen erilaisissa palvelutilanteissa.
- Temi on itsenäisesti ympäristössä navigoiva henkilökohtainen avustajarobotti, joka mahdollistaa videopuhelun kautta tapahtuvan etäläsnäolon, sekä ääniohjauksen ja -avustuksen erilaisissa palvelutilanteissa, kuten opastuksessa.
Tiistaina 1.10. tapaat osastollamme yliopiston automaatiotekniikan edustajan, joka avaa älykkäiden työkoneiden saloja.
Kello 15.30–16.30 Alihankinta Heat -lavalla korkeakouluyhteisömme yhdessä yrityskumppaneiden kanssa järjestämä paneelikeskustelu Tekoälystä tehoa B2B kaupankäyntiin - Totta vai huuhaata?
Keskiviikkona 2.10. osastollamme on tavattavissa Tampereen valomikroskopiakeskus, joka kertoo EU-hankkeestaan.
Torstaina 3.10. voit piipahtaa osastollamme tutustumassa TAMKin Yhteisesti älykäs kaupunki (Yhtä) -hankkeeseen ja värväytyä mukaan Playbook-työpajaan.
Alihankinta HEAT-lavalla kuulet torstaina Yrityslähettiläitämme:
- kello 9.20–9.40 Yrityslähettiläät yhteistyön asialla -tietoisku yliopiston ja opiskelijoiden kanssa tehtävistä yhteistyömahdollisuuksista.
- kello 11–12 Yrityslähettiläämme osallistuu panelistina Alihankinta Heat -lavalla teemakeskusteluun Tulevaisuuden tekijät – teollisuuden uudet osaajat.
Paneelikeskustelu: Tekoälystä tehoa B2B kaupankäyntiin – totta vai huuhaata?
Aika: tiistai 1.10. kello 15.30–16.30
Paikka: Alihankinta Heat -lava, pääaula
Haluatko ymmärtää paremmin, miten tekoäly voi auttaa sinua saavuttamaan myyntitavoitteesi ja parantamaan asiakaskokemusta. Vai tekeekö tekoäly kaiken tämän puolestasi?
Tule kuulolle paneelikeskusteluun, jossa ajankohtaiseen ja puhuttavaankin aiheeseen pureutuvat asiantuntijat yrityksistä ja Tampereen korkeakouluyhteisöstä. Löytävätkö panelistimme perusteita näille väittämille puolesta tai vastaan?
- Myynti tapahtuu kasvokkain
- Kyllä kaikille pitää voida myydä jotain
- Messut ovat pakollinen osa myyntityötä
- Ei teknologia tee myyjän työtä
- CRM:n täyttäminen on ajanhukkaa
Panelistimme:
Ossi Lindroos, Solita, CEO
Mikko Keskinen, Tamtron, CEO
Aki Alanne, Valmet, Senior Manager/AI Development
Mikko Tuomaala, Fastems, Marketing Director
Marko Seppänen, Tampereen yliopisto, tietojohtamisen professori
Keskustelua moderoi yliopettaja Pia Hautamäki Tampereen ammattikorkeakoulusta.
Katso paneelin tallenne YouTubessa
Lisätietoja
tapahtumat@tuni.fi