Löytävätkö panelistimme perusteita näille väittämille puolesta tai vastaan?
- Myynti tapahtuu kasvokkain
- Kyllä kaikille pitää voida myydä jotain
- Messut ovat pakollinen osa myyntityötä
- Ei teknologia tee myyjän työtä
- CRM:n täyttäminen on ajanhukkaa
Panelistit
Aki Alanne, Valmet, Senior Manager/AI Development
Aki on digitaalisen liiketoiminnan kehityksen ammattilainen. Valmetissa hän vastaa tekoälykehityksestä ja tukee eri liiketoimintoja ja funktioita tekoälyä hyödyntävien ratkaisujen kehittämisessä ja tarvittavien kyvykkyyksien rakentamisessa.
Mikko Keskinen, Tamtron, CEO
Mikolla on yli kymmenen vuoden kokemus teknologia-alan johtotehtävistä. Hän on johtanut punnitusteknologiayhtiö Tamtronia sen matkalla toimialansa suurimpien kansainvälisten toimijoiden joukkoon.
Ossi Lindroos, Solita, CEO
Ossi on kansainvälisen teknologiayhtiö Solitan toimitusjohtaja, sijoittaja ja hallitusammattilainen. Hän on toiminut teknologian, datan sekä liiketoiminnan leikkauspisteessä koko työuransa. Hän tarkastelee datan ja tekoälyn kehitystä kansainvälisestä näkökulmasta.
Marko Seppänen, Tampereen yliopisto, tietojohtamisen professori
Marko on digitaalisen liiketoiminnan ja innovaatioekosysteemien asiantuntija. Hänellä on vuosien kokemus liiketoimintamallien kehittämisestä ja vahva ymmärrys teoreettisen tietämyksen ja käytännön tarpeen yhteensovittamisesta.
Mikko Tuomaala, Fastems, Marketing Director
Mikko on viestintään ja strategiaan keskittyvä liiketoimintajohtamisen moniosaaja. Hän vastaa koneistusautomaatioratkaisuja toimittavan Fastemsin globaalista markkinoinnista.
Keskustelua moderoi yliopettaja Pia Hautamäki Tampereen ammattikorkeakoulusta.
Järjestäjä
Tampereen korkeakouluyhteisö
Lisätietoja
tapahtumat@tuni.fi