Pelikirjallisuutta laidasta laitaan - tutustu uuteen teemakokoelmaan!

Julkaistu 23.10.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kaksi ihmistä pitää peliohjaimia, taustalla tv-ruudussa peli.
Pelit ja pelillisyys -teemakokoelma sisältää kirjoja, artikkeleita ja lehtiä liittyen peleihin, pelillisyyteen ja niitä ympäröiviin ilmiöihin. Kokoelmasta löytyy aineistoja suomen ja englannin kielillä.

Pääset kokoelmaan seuraavan linkin kautta: Pelit ja pelillisyys. Voit palata kokoelman pariin samalla linkillä jatkossakin.

Kirjastolla on myös muita teemakokoelmia, joiden avulla voit syventyä erilaisiin, mielenkiintoisiin aiheisiin. Aiheita tuleviin teemakokoelmiin ja palautetta voi antaa hankinnan palveluosoitteeseen hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)

Aineistot ovat koonneet Tampereen yliopiston informaatiotutkimuksen opiskelijat ja Tampereen yliopiston kirjaston harjoittelijat Saku Smolander ja Tommi Svetloff.