Työelämän fuksiaiset 5.11.2024 Nokia Arena, Paidia

Ajankohta5.11.2024 15.00–17.30
Kielisuomi, englanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Vauhtia ja valmiuksia työelämään! Hei sinä korkeakouluopiskelija tai vastavalmistunut työnhakija! Mietitkö, miten sanoittaa omaa osaamista? Haluatko vahvistaa ammatillista itseluottamusta ja omia näkymiä työelämään? Tervetuloa Työelämän fuksiaisiin!

Tapahtuma rakentuu työelämäaiheisesta rastiradasta, jota kierretään korkeakouluopiskelijoista ja vastavalmistuneista työnhakijoista muodostettavissa sekaryhmissä. Rasteja puolestaan saapuvat pitämään korkeakouluyhteisöstä valmistuneet alumnit, joita on mahdollista jäädä jututtamaan tapahtuman jälkeen rennoille afterworkeille.

Hauskoilla ja hyödyllisillä rasteilla pääset muun muassa tarkastelemaan työnhakua työnantajan näkökulmasta, sanoittamaan omaa osaamista tuoreella tavalla ja pohtimaan sen soveltamista eri näkökulmista. Ennen kaikkea pääset keskustelemaan yhteisistä aiheista sekä muiden samassa tilanteessa olevien että työnantajien kanssa kannustavassa ilmapiirissä. Lisäksi tapahtumassa on tarjoilut.

Ilmoittautuminen tapahtumaan avautuu lokakuussa, pysy kuulolla!

Lisätietoja

Mira Valkonen, asiantuntija, jatkuva oppiminen, mira.e.valkonen [at] tuni.fi (mira[dot]e[dot]valkonen[at]tuni[dot]fi)
Sakari Siilin, projektipäällikkö, sakari.siilin [at] mannikkometsa.fi (sakari[dot]siilin[at]mannikkometsa[dot]fi)

Järjestäjä

Tampereen korkeakouluyhteisö, Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut sekä Pirkanmaan ELY-keskus

Kohderyhmä

Tampereen yliopiston ja TAMK:in opiskelijoille sekä vastavalmistuneille työnhakijoille.