Yli 30 000 e-kirjaa ja 300 e-lehteä yhteiskuntatieteiden, humanististen tieteiden ja biotieteiden aloilta käytössä marraskuun loppuun asti

Julkaistu 26.9.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Brill ja De Gruyter logot
Kaksi akateemista kustantajaa, Brill ja De Gruyter, yhdistyivät tänä vuonna ja tarjoavat nyt laajan valikoiman kirjoja ja lehtiä koekäyttöön kirjastoille. Kokoelma sisältää pääasiassa yhteiskuntatieteiden, humanististen tieteiden ja biotieteiden alojen aineistoa, mutta myös jonkin verran muita aloja. Kokoelma on käytettävissä 30.11.2024 asti.

Tampereen korkeakouluyhteisölle on jo ennestään tilattu jonkin verran kirjoja ja lehtiä näiltä kustantajilta ja ne löydät Andor-hakupalvelusta. Huomaathan, että kaikkeen koekäyttöön sisältyvään aineistoon pääset parhaiten kirjaston Tietokannat A-Z-listan kautta.

Otamme mielellämme vastaan palautetta De Gruyter Brill -koekäytöstä osoitteeseen hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)