Tahani Al Dahdouh
tutkijatohtori, Tutkijakollegium
Tampereen yliopisto
tahani.aldahdouh [at] tuni.fi (tahani[dot]aldahdouh[at]tuni[dot]fi)
Uusimmat julkaisut
Development of online teaching expertise in fragile and conflict-affected contexts
Aldahdouh, T. Z., Al-Masri, N., Abou-Dagga, S. & AlDahdouh, A., 2024, julkaisussa: Frontiers in Education. 8, 1242285.Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Importance of regulation and the quality of teacher learning in student-centred teaching
Murtonen, M., Aldahdouh, T. Z., Vilppu, H., Nguyen Thi Thu, T., Riekkinen, J. & Vermunt, J. D., 2024, julkaisussa: TEACHER DEVELOPMENT. 28, 4, s. 534-552Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Student engagement and concerns on studies and future professions: exploratory research in a Palestinian higher education context
Korhonen, V., Aldahdouh, T., Holubek, V., Abou-dagga, S. & Al-Masri, N., 23 elok. 2024, (E-pub ahead of print) julkaisussa: International Journal of Educational Management.Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Have you participated in pedagogical training?
Aldahdouh, T., 26 lokak. 2023, julkaisussa: Teaching and Learning Centre -blogi.Tutkimustuotos: Muu verkkokirjoitus › General public
Preparing university teachers for times of uncertainty: the role of a transnational pedagogical-development training in Palestinian higher education
Al Dahdouh, T., Holubek, V., Korhonen, V., Abou-dagga, S. & Al-Masri, N., 2023, julkaisussa: Journal of Applied Research in Higher Education. 15, 4, s. 1011-1028Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
University teachers’ profiles based on digital innovativeness and instructional adaptation to COVID-19: Association with learning patterns and teacher demographics
Al Dahdouh, T., Murtonen, M., Riekkinen, J., Vilppu, H., Nguyen, T. & Nokelainen, P., 2023, julkaisussa: Education and Information Technologies. 28, s. 14473-14491Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Bayesian Statistics in the Research Field of Professional Learning and Development
Nokelainen, P., Aldahdouh, T. Z. & Aldahdouh, A. A., 2022, Methods for Researching Professional Learning and Development: Challenges, Applications and Empirical Illustrations. Goller, M., Kyndt, E., Paloniemi, S. & Damşa, C. (toim.). Springer, s. 213-241 29 Sivumäärä (Professional and Practice-based Learning; Vuosikerta 33).Tutkimustuotos: Luku › Tieteellinen › vertaisarvioitu
Korkeakouluopettajien hätäetäopetukseen liittyvät negatiiviset ja positiiviset kokemukset COVID-19-pandemian aikana
Riekkinen, J., Murtonen, M., Al Dahdouh, T. & Nokelainen, P., 22 jouluk. 2022, julkaisussa: Yliopistopedagogiikka. 29, 2Tutkimustuotos: Artikkeli › Tieteellinen › vertaisarvioitu
COVID-19 effects on teachers’ teaching-related emotions
Riekkinen, J., Murtonen, M., Nokelainen, P., Al Dahdouh, T., Nguyen, T. & Vilppu, H., 2021.Tutkimustuotos: Posteri › Tieteellinen
Individual Innovativeness in Higher Education: Antecedents and Consequences
Al Dahdouh, T., 2020, Tampere: Tampere University. (Tampere University Dissertations - Tampereen yliopiston väitöskirjat; Vuosikerta 244)Tutkimustuotos: Väitöskirja › Collection of Articles