Hyppää pääsisältöön
Opinto­kokonaisuus, lukuvuosi 2024–2025
MARY

Markkinointi, Vähintään 120 op

Tampereen yliopisto
Tavoitteet

Kauppatieteiden maisterin tutkinnon markkinoinnin opintosuunnassa suoritettuaan opiskelijalla on kyky kehittää, johtaa ja toteuttaa asiakaslähtöistä strategiaa. Hänellä on valmiudet tarkastella erilaisia talouteen, elinkeinoelämään ja yhteiskuntaan liittyviä ilmiöitä erilaisista näkökulmista ja hyödyntää tarkastelussaan asiakaslähtöisen markkinoinnin keskeisiä teoreettisia ja menetelmällisiä lähestymistapoja. Opiskelija osaa kerätä, hallita ja analysoida tietoa tieteellisin ja analyyttisin keinoin. Hän osaa tunnistaa olennaiset ja relevantit asiat suuresta tietomäärästä. Hän osaa viestiä ja argumentoida selkeästi ja vaikuttavasti. Opiskelijalle muodostuu vahva asiakaslähtöisen markkinoinnin osaamisalue, jota markkinoinnin opintojen lisäksi vapaasti valittavat opinnot suuntaavat ja vahvistavat. Valmistuttuaan opiskelijalla on valmiudet toimia vaativissa asiantuntija- ja johtotehtävissä erilaisissa organisaatioissa.

Koodi
MARY
Opetuskieli
suomi
Lukuvuodet
2024–2025, 2025–2026, 2026–2027
Opintokokonaisuuden taso
Syventävät opinnot
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Vastuuhenkilö
Markkinoinnin vastuuprofessori
Kokonaisuudet, joihin opinto­kokonaisuus kuuluu
Koodi
MARY
Opetuskieli
suomi
Lukuvuodet
2024–2025, 2025–2026, 2026–2027
Opintokokonaisuuden taso
Syventävät opinnot
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Vastuuhenkilö
Markkinoinnin vastuuprofessori