SOLVE - Advancing SOLid-state battery development and production to driVE the future of electromobility

Euroopan unionin rahoittama
Projektin kesto1.6.2024–31.5.2028
KärkialueTekniikka

SOLVE on lyhenne sanoista “Advancing SOLid-state battery development and production to driVE the future of electromobility”. SOLVE pyrkii kehittämään turvallisempia, kestävämpiä ja ympäristöä säästäviä akkuja tulevaisuuden liikennesovelluksiin. Projektissa valmistetaan, kehitetään ja testataan seuraavan sukupolven litiumioniakkuja Gen4b-akuista (LiM-SSB ja AF-SSB) aina TRL6:een asti.

Tutkimusrahoitus

Horisontti Eurooppa

Koordinoiva organisaatio

CIDETEC Energy Storage (ES)