|
Yritysviestintä |
Aineopinnot
Tapani Lepomäki, Pauliina Perttuli
- Journalistisen aineiston tuottaminen verkkolehteen (Studiamedia).
- Yrityksen sisäinen ja ulkoinen tiedottaminen, perehtyminen median toimintatapoihin, yrityskuvan rakentaminen.
- Yritysviestinnän sivuaine tähtää viestinnän ilmiön monipuoliseen tarkasteluun.
Opintojakso | Opintopisteet | Vaihtoehtoisuus |
MATHM-37100 Johdatus hypermediaan | 3 op | |
TETA-1040 Puheviestintä ja neuvottelutaito | 3 op | 1 |
TETA-1046 Speech Communication and Negotiation Skills | 3 op | 1 |
TETA-8010 Johdatus viestintään | 5 op | |
TETA-8020 Yritysviestintä | 4 op | |
TETA-8030 Toimitustyö | 6 op | |
Yhteensä | 24 op |
1. Opiskelija valitsee toisen näistä kursseista, mikäli hän ei ole suorittanut kumpaakaan jo muihin opintoihinsa liittyen.
Täydennetään opintokokonaisuuden kokonaislaajuuteen (25 op).
Listasta täydennetään opintokokonaisuuden laajuuteen (25)
Opintojakso | Opintopisteet |
TETA-1300 Markkinointi | 4 op |
TETA-2100 Johtajuus ja henkilöstövoimavarat | 4 op |
TETA-2601 Strateginen johtaminen | 4 op |
TETA-5010 Puheviestintä ja neuvottelutaito II | 5 op |
Yhteensä | 17 op |
Yritysviestinnän sivuaineeseen haetaan erillisten pääsykokeiden kautta. 20-25 henkilöa valitaan soveltuvuuskokeella lukuvuosittain. Kokonaisuuteen ei voi tehdä kandidaatintyötä.