Hyppää pääsisältöön
Haku

IT Helpdeskin palveluajat ja yhteystiedot

Tampereen yliopisto ja TAMK

IT Helpdeskin palveluajat 

Palvelemme sähköisesti arkisin 8-17, opetuksen loma-aikoina 8-15.

  • Chat ja Chatbot (IT-palvelut-sivuilla)
  • 0294 520 500 
  • it-helpdesk [at] tuni.fi (it-helpdesk[at]tuni[dot]fi)
  • helpdesk.tuni.fi

IT Helpdeskin palvelunumeroon soittaminen on maksullista (pvm/mpm). Puhelun hinta määräytyy liittymäsopimuksen perusteella. 

Lähituki

Lähituki auttaa myös kampuksilla, jos ongelman selvitys ei onnistu etätuen työkaluilla.

Palvelukanava helpdesk.tuni.fi

Palvelukanavasta voi tilata palveluyksiköiltä palveluita, tehdä työpyyntöjä ja seurata pyyntöjen etenemistä. Löydät palvelukanavan osoitteessa helpdesk.tuni.fi.

status.tuni.fi

Sivustolla status.tuni.fi tiedotetaan järjestelmien käyttökatkoista, palvelujen heikennyksistä ja muista häiriötilanteista.  Sivulla on myös koottuna tiedot tulevista huoltoilloista.

 

Julkaistu: 31.1.2019
Päivitetty: 5.8.2024