Sosiaali- ja terveys­johtamisen Executive MBA - Sote EMBA

23.11.2023-31.10.2026

Hakuaika

17.3.2022-27.10.2023

28500,00 + alv 24 % (yht. 35340,00 €)

Kaupunki

Tampere

Opetuksessa käytettävät kielet

suomi

Koulutusala

Johtaminen, hallinto ja talous
Terveys ja hyvinvointi

Järjestävä yksikkö

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Opetustapa

Monimuoto-opetus

Opintojen taso

Muut opinnot

Hyvinvoinnin johtajille

Hyvinvoinnin johtaja! Tule mukaan Tampereen yliopiston Sote EMBA -koulutukseen syventämään johtamisosaamistasi ja kehittämään parempaa huomista.

Seuraava Sote EMBA alkaa marraskuussa 2025. Lisätietoa ohjelmasta tulossa ensi syksynä, jolloin myös haku avautuu.

Tule mukaan syventämään johtamisosaamistasi ja kehittämään parempaa huomista

Uusi aika on alkamassa Suomen sosiaali- ja terveydenhuoltosektorilla hyvinvointialueiden toiminnan myötä. Sote-ala tarvitsee osaavia ja laaja-alaista ymmärrystä omaavia johtajia ja asiantuntijoita, jotka kykenevät vastaamaan moninaisiin haasteisiin ja kehittämään toimintaa yhdessä verkostojen kanssa. Sosiaali- ja terveydenhuollon Executive MBA -koulutuksessa (Sote EMBA) saat tukea osaamisesi vahvistamiseen vaativia tehtäviä varten.

Koulutuksessa rakennat hyvinvoinnin huomista yhdessä muiden sote-alan asiantuntijoiden kanssa. Ympärilläsi on ryhmä, jonka kanssa voit käydä keskusteluja kaikista johtamiseen liittyvistä asioista, ja saada tukea johtajana toimimiseen ja kehittymiseen.

Tampereen yliopiston Sosiaali- ja terveysjohtamisen Executive MBA -koulutus tukee sote-alan johtajia kehittymään ja uudistumaan johtajina, jotka luovat hyvinvointia asiakkaille, omassa työyhteisössä sekä työssään unohtamatta paikallista ja valtakunnallista näkökulmaa.

Kiinnostaako EMBA-alumnien kokemukset?

Jos haluat kuulla EMBA-ohjelmaan osallistuneelta millaista opiskelu EMBAssa on tai miten he ovat valmistautuneet opintoihin, niin kysy koulutuksen yhteyshenkilöltä Taru Hakaselta lisää.

Tämä koulutus on yksi EMBA Tampere –tuoteperheen EMBA-ohjelmista. Tuoteperheen johtamisohjelmat tarjoavat aktiivisen ja monialaisen oppimisympäristön johtajana kehittymiseen ja organisaation johtamiseen. Tutustu muihin EMBA-ohjelmiimme.