JoVE opetuksen ja tutkimuksen tukena

Julkaistu 18.9.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tampereen korkeakouluyhteisöllä on käytössä laaja JoVE (Journal of Visualized Experiments) -lisenssi, joka tarjoaa käyttöösi kaikki JoVE-sisällöt. Käytä JoVEa opetuksesi ja tutkimuksesi tukena.

JoVE Education on suunnattu perustutkintotason opetuskäyttöön ja sisältää helposti ymmärrettäviä videoita, joiden avulla opetetaan peruskäsitteitä ja -tekniikoita. JoVE Educationista löydät aihealueet biology, chemistry, statistics, environmental sciences, physics, engineering, psychology ja clinical skills.

JoVEn videot ovat integroitavissa Moodleen ja jaettavissa Teams- ja Zoom-alustoilla. Faculty Resource Centeristä löydät ohjeita videoiden käyttöön, lisäksi voit ilmoittautua opettajille suunnattuihin webinaareihin, jotka pidetään keskiviikkoisin ja torstaisin.

JoVE Research on kehitetty tutkimuksen tueksi ja sisältää yli 10 000 vertaisarvioitua videota 12 tieteenalalta: behavior, biochemistry, bioengineering, biology, cancer research, chemistry, developmental biology, engineering, environment, genetics, immunology and infection, medicine ja neuroscience. Voit selata videoita tieteenaloittain tai tutustua Methods Collectioniin, joka sisältää tieteenaloittain ryhmiteltyjä menetelmiä.

Löydät JoVEn tietokantalistalta.

Vastaamme mielellämme kysymyksiin osoitteessa hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)