Tilamuutostöitä kirjaston Linnan toimipisteessä

Julkaistu 10.6.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjaston Linnan toimipisteen 1. kerroksessa tehdään loppukesän ja alkusyksyn aikana tilamuutostöitä.

Remonttityöt alkavat kirjaston tiloissa myöhemmin kesällä, mutta alamme valmistella tiloja muutostöitä varten jo kesäkuussa. Nykyinen palautusautomaatti korvataan remontin ajaksi toisella laitteella ja lähiasiakaspalvelu siirtyy väliaikaisesti 2. kerrokseen. Remontin aikana kurssikirjakokoelma on käytössä 1. kerroksessa, muuten kirjaston tilat 1. kerroksessa ovat työmaa-aluetta. Lisäämme tiloihin opasteita, jotta palveluiden käyttö väliaikaisjärjestelyin olisi mahdollisimman helppoa.

Ryhmätyöhuone Kaarna 3. kerroksessa poistetaan toistaiseksi opiskelijoiden käytöstä. Varsinaiset tilamuutokset eivät kuitenkaan koske kirjaston 2. ja 3. kerroksia.

Muutostyöt edellyttävät rakenteiden purku- ja rakennustöitä, joten töistä voi aiheutua melua myös kirjaston ylempiin kerroksiin. Pahoittelemme mahdollista haittaa.

Tilamuutokset ovat osa Linna-kehittämishanketta, josta voit lukea lisää korkeakouluyhteisön intrasta (vaatii kirjautumisen). Tiedotamme remontin tuomista poikkeuksista lisää töiden alkaessa ja edetessä.