Korona-aika vaikutti monin tavoin nuorten aikuisten arkeen

Julkaistu 3.6.2024
Kuvituskuva, kirja ja päivänkakkaroita
Juuri ilmestynyt Elämää korona-ajassa – Poikkeusolot nuorten aikuisten kokemana -teos tuo esille nuorten aikuisten kokemuksia ja pohdintoja koronakriisistä.

Porin toiminnoista mukana kirjan kirjoittamisessa olivat sosiologian yliopistonlehtori, yhteiskuntatutkimuksen yksikön päällikkö Eriikka Oinonen ja sosiaalityön professori Riikka Korkiamäki. He tarkastelevat kirjan luvussa 4 Kriisin kesyttäjät – koronakriisi ja arjen haltuunotto korkeakouluopiskelijoiden kuvaamana sitä, miten opintojensa loppuvaiheessa olevat korkeakouluopiskelijat ottivat haltuun arkeaan koronan aikana. Lisäksi he pohtivat koronakriisin vaikutuksia korkeakouluopiskelijoiden tulevaisuuden suunnitelmiin.

Teos on saatavilla painettuna tai E-kirjana.