Vanhusten hoito ja hoiva -tietokanta Terveysportissa

Julkaistu 2.9.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Duodecimin uusi Vanhusten hoito ja hoiva -tietokanta on lisätty korkeakouluyhteisön Terveysportti-lisenssiin, tietokanta on ollut koekäytössä keväästä asti. Tietokannan toimituspäällikkö Anna-Liisa Arjama esittelee palvelua korkeakouluyhteisölle 26.11. klo 9:00, osallistumislinkki webinaariin lisätään intra-tapahtumaan myöhemmin.

Tietokanta sisältää aineistoja vanhusten hyvän hoidon käytännöistä, muistisairaiden kanssa toimimisesta, yli 75-vuotiaiden lääkehoidon erityispiirteistä sekä koti- ja saattohoidosta. Palvelu suunnattu sote-alan opiskelijoille, opettajille ja henkilökunnalle, ja sen tavoitteena on yhtenäistää vanhusten hoitoa valtakunnallisesti. Sisällöt on tehty yhteistyössä eri ammattiryhmien kanssa, ja ne täydentyvät ja päivittyvät jatkuvasti.

Vanhusten hoito ja hoiva -tietokanta
Intra-tapahtuma: Vanhusten hoito ja hoiva | esittelyssä Duodecimin uusi tietokanta
Terveysportin ohjeet e-aineisto-oppaassa

Lisätietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)