Go Global! Syyskuun täydennyshaussa on tarjolla vielä useita vaihtopaikkoja Pohjois-Amerikkaan kevätlukukaudelle 2025

Julkaistu 4.9.2024
Central Seattle
University of Washingtonin kampus sijaitsee Seattlen keskustassaKuva: Luca Micheli (Unsplash)
Miltä kuulostaisi lukukausi Yhdysvalloissa tai Kanadassa? Tällä viikolla alkoi täydennyshaku opiskelijavaihtohin kevätlukukaudella 2025 ja perustutkinto-opiskelijoille on tarjolla vielä useita vaihtokohteita Pohjois-Amerikasta. Lue lisää tarjolla olevista kohteista alla tai tutustu vaihtoinfon dioihin.

Lisätietoa hakuprosessista, vaihtokohteista ja opiskelijavaihdon rahoituksesta löydät sivultamme Kansainvälisty opinnoissa. Täydennyshaku vaihtoon kevätlukukaudelle 2025 on käynnissä 2.–16.9.2024.

Syyskuun täydennyshaussa on mahdollista hakea seuraaviin pohjoisamerikkalaisiin yliopistoihin:

north2north-vaihto-ohjelma - avoinna kaikille, vaihto kevätlukukaudella 2025

Lisätietoja north2north-ohjelmasta löydät sivulta Opiskelijavaihto-ohjelmat ja verkostot sekä tänään pidettävän vaihtoinfon dioista sivulta Opiskelijavaihdon hakuohjeet.