Kansainvälisten vaihto-opiskelijoiden tuutorien haku kevätlukukaudelle 2025 on auki 1.-18.10.!

Julkaistu 30.9.2024
Kuva: TREY

Tampereen yliopistoon saapuu tammikuussa 2025 joukko vaihto-opiskelijoita ympäri maailmaa, ja meillä on tarjolla makee diili: haluatko auttaa heitä palloilemaan läpi ensimmäisistä viikoistaan yliopistolla ja kaupungissa? Etsimme heidän avukseen lokakuussa kansainvälisiä opiskelijatuutoreita kaikilta aloilta ja kampuksilta. Mukaan pääset täyttämällä hakulomakkeen TREYn verkkosivuilla!

Kansainvälinen tuutorointi tarjoaa uusia kokemuksia ja tuttavuuksia sekä mahdollisuuden kehittää omia kieli- ja ryhmänohjaustaitojaan. Kaipaamme tuutoreilta avointa mieltä, sitoutumista tehtävään sekä halua auttaa uusia kansainvälisiä opiskelijoita yhteisössämme. Kansainvälisen tuutoroinnin pääkieli on englanti. Uudet tuutorit voivat suorittaa tuutorien opintojakson, josta voi saada 2 opintopistettä, jotka voit lisätä tutkintosi kansainvälistymiskokonaisuuteen. Kaikki tuutorit saavat myös pienen kulukorvauksen.

Jos kaipaat lisätietoa vaihtarien tuutorointiin liittyen, tule mukaan etänä järjestettävään kyselyhetkeen tiistaina 8.10. klo 15:30! Lisätietoa löydät intran tapahtumasta.

Haku kevään vaihto-opiskelijoiden tuutorointiin on käynnissä 1.10.–18.10. Haun jälkeen tuutorit valitaan lokakuun lopulla, ja valitut tuutorit kutsutaan koulutustilaisuuteen, joka järjestetään myöhemmin marraskuussa. Lisätietoa koulutuksesta annetaan valituille tuutoreille haun päätyttyä.

Lue lisää tuutoroinnista ja täytä hakulomake TREYn verkkosivuilla!