Yliopistojen aikuiskoulutusverkosto UCEFin syysseminaari järjestetään tänä vuonna Tampereen yliopistolla 28.-29.11.2024

Julkaistu 4.9.2024
UCEFin eli University Continuing Education Network in Finlandin syysseminaari järjestetään 28.-29.11.2024 Tampereen yliopistolla. Syysseminaarin teemana on Digitalisaatio osana jatkuvaa oppimista.

Yliopistojen aikuiskoulutusverkosto UCEFin vuosittainen syysseminaari järjestetään tänä vuonna Tampereen yliopistolla. Tämän vuoden teemana on Digitalisaatio osana jatkuvaa oppimista.

Tämän vuotisessa seminaarissa kuullaan mm.

• miten digitaaliset työkalut ja alustat voivat tukea elinikäistä oppimista ja kehittää oppimiskokemuksia
  • ajankohtaisia asioita Digivisio 2030 -hankkeesta ja Opin.fi alustasta
  • näkemyksiä miten kaupunki ja korkeakoulut voivat luoda kumppanuudella edellytyksiä elinikäiselle oppimiselle.

Seminaari on tarkoitettu koulutuksen ja jatkuvan oppimisen ammattilaisille. Se on myös oivallinen tilaisuus verkostoitumaan ja tulla vaihtamaan kuulumisia jatkuvan oppimisen kollegoiden kanssa.

Seminaari maksaa 120 € / osallistuja. Hinta sisältää ohjelman sekä kahvi- ja ruokatarjoilut.

Lue lisää tapahtumasta, ohjelmasta ja ilmoittaudu mukaan UCEFin verkkosivuilta.