Page 32 - Arvioinnin ulottuvuudet
P. 32

Arvioinnin ulottuvuudet -julkaisu

 Perusopetuslaki
 Roiha, Anssi & Polso, Jenker (2018) Onnistu eriyttämisessä. Toimivan opetuksen opas.
 	 Jyväskylä: PS-kustannus.
 Salmela-Aro , Katariina (2018) Motivaatio ja oppiminen kulkevat käsikädessä. Teoksessa
 	 Salmela-Aro Katariina (toim.) Motivaatio ja oppiminen. Jyväskylä: PS-kustannus.s. 9–22.
 Salvia, John ; Ysseldyke, James E. ; Bolt, Sara (2013) Assessment in special and inclusive education.
 	 Wadsworth/Cencage Learning cop. 2013. 12th ed .
 Tilastokeskus (2014): Joka neljäs peruskoululainen saa tukea oppimiseen. https://www.stat.fi/
 	 artikkelit/2014/art_2014-09-29_005.html. Julkaistu: 8.12.2014. Luettu 1.11.2018.
 Tilastokeskus (2018): Yhä useampi peruskoululainen sai tehostettua tai erityistä tukea.
 	 https://www.stat.fi/til/erop/2017/erop_2017_2018-06-11_tie_001_fi.html
 	 Julkaistu: 11.6.2018. Luettu 1.11.2018.
 Tomlinson, Carol & Moon, Tonya R. (2014) Assessment and student success in a differentiated
 	 classroom. ASCD
 Vaarala, Heidi & Reiman Nina & Jalkanen Juha & Nissilä Leena (2016) Tilanne päällä.
 	 Näkökulmia S2-opetukseen. Helsinki: Opetushallitus.
 Vauras, Marja & Salo, Anne-Elina & Kajamies, Anu (2018) Motivationaalisesti haavoittuvat lapset
 	 kasvun eri poluilla. Teoksessa Salmela-Aro Katariina (toim.) Motivaatio ja oppiminen.
 	 Jyväskylä: PS-kustannus.s. 77–100.
 Vehviläinen, H. 2013. Kolmiportaisen tuen toteuttaminen esiopetuksessa. Jyväskylän yliopisto.
 	 Kasvatustieteiden laitos. Pro gradu -tutkielma.
 Väyrynen, E. 2014. Oppimissuunnitelma alakoulun opettajan puheessa. Jyväskylän yliopisto.
 	 Kasvatustieteiden laitos. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma.
 Wiliam, Dylan (2011): What is assessment for learning? Studies in Educational Evaluation 37
 	 (2011) 	s. 2–14.
 www.oph.fi/saadokset_ja_ohjeet/ohjeita_koulutuksen_jarjestamiseen/perusopetuksen_
 	jarjestaminen/tietoa_tuen_jarjestamisesta/oppimisen_tuki_oppilashuolto/tuen_kirjaaminen
 	 luettu 2.1.2018

32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37