Page 63 - Arvioinnin ulottuvuudet
P. 63
Tampereen yliopiston normaalikoulu
Swanwick, K. 19791996. A Basis for Music Education. London New York: Routledge.
Tirri, K. 2002. Opetustyön keskeiset eettiset ongelmakohdat. Teoksessa Opetusalan eettinen
neuvottelukunta ja R. Sarras (toim.) Etiikka koulun arjessa. Helsinki: Otava, 23–32.
Truax, B. 2001. Acoustic communication. Wesport: Ablex Publications.
Turunen, K. E. 1992. Arvojen todellisuus. Johdatus arvokasvatukseen. Jyväskylä: Atena.
Törmänen, O. 2011. Malli kunnallisten terveyspalveluiden arvokeskustelusta. Pehmeä systeemi-
analyysi kolmen kunnan yhteistoiminta-alueella. Oulun yliopisto. Acta Universitatis Ouluensis.
D 1139. http://urn.fi/urn:isbn:9789514296734 (Luettu 19.1.2019.)
Ursin, K. af 2007. Moraali, hyveet ja eettiset normit liikkeenjohdon konsultoinnissa. Tampereen
yliopisto. Acta Electronica Universitatis Tamperensis 637. http://urn.fi/urn:isbn:
978-951-44-7020-2. (Luettu 13.1.2019.)
Valkonen, T. 2003. Puheviestintätaitojen arviointi. Näkökulmia lukiolaisten esiintymis- ja ryhmä-
taitoihin. Jyväskylän yliopisto. Jyväskylä Studies in Humanities 7.
Väkevä, L. 2003. Music education as critical practice. A naturalist view. Philosophy of Music Education
Review 11 (2), 141–156.
Värri, V-M. 2004. Hyvä kasvatus – kasvatus hyvään. Dialogisen kasvatuksen filosofinen tarkastelu
erityisesti vanhemmuuden näkökulmasta. 5. painos. Tampere: Tampere University Press.
Westerlund, H. 2002. Bridging experience, action, and culture in music education. Sibelius-Akatemia.
Studia Musica 16.
Wiberg, M. 1989. Päätöksenteon oikeuttaminen arvoristiriitojen vallitessa. Teoksessa P. Malaska,
I. Kantola & P. Kasanen Riittääkö energia – riittääkö järki? Helsinki: Gaudeamus, 254–272.
YSA (2014). YSA – Yleinen suomalainen asiasanasto. http://finto.fi/ysa/fi/. (Luettu 20.1.2019.)
63