Page 74 - Arvioinnin ulottuvuudet
P. 74
Arvioinnin ulottuvuudet -julkaisu
Mikko Horila & Tuomo Tammi
PARIOPETTAJUUS INNOVATIIVISESSA TULEVAISUUSLUOKASSA
- ENSIMMÄISTEN VUOSIEN KOKEMUKSIA JA ARVIOINTIA
Tiivistelmä
1. KAKS10 56 – uuden oppimisympäristön rakentaminen
1.1 KAKS10n synty
1.2 Toiminnan lähtökohtia ja pedagoginen filosofia
1.3 Tilat ja kalusteet
1.4 Tekniikka
2. Ensimmäisten kahden toimintavuoden kokemuksia ja arviointia
2.1 Pariopettajuus
2.2 Jaettu toimintaympäristö
2.3 Yhteisöllisyys ja sosiaalinen ympäristö
2.4 Työrauha
2.5 Oppilaiden kokemukset
2.6 Opetusharjoittelijoiden kokemukset
2.7 Yritysyhteistyö
2.8 Vierailijat
2.9 Muutoksia ensimmäisten toimintavuosien jälkeen
3. Tulevaisuus
3.1 Oppimisen vyöhykkeet
3.2 Toisen toimintavuoden erityinen kehityskohde: Maker-vyöhyke
3.3. Tutkimusyhteistyö
4. Yhteenveto
5. Taustamateriaaleja
74