Page 74 - Arvioinnin ulottuvuudet
P. 74

Arvioinnin ulottuvuudet -julkaisu

Mikko Horila & Tuomo Tammi

PARIOPETTAJUUS INNOVATIIVISESSA TULEVAISUUSLUOKASSA
- ENSIMMÄISTEN VUOSIEN KOKEMUKSIA JA ARVIOINTIA

 Tiivistelmä
 1. KAKS10 56 – uuden oppimisympäristön rakentaminen	
 1.1 KAKS10n synty	
 1.2 Toiminnan lähtökohtia ja pedagoginen filosofia	
 1.3 Tilat ja kalusteet	
 1.4 Tekniikka	
 2. Ensimmäisten kahden toimintavuoden kokemuksia ja arviointia 	
 2.1 Pariopettajuus	
 2.2 Jaettu toimintaympäristö	
 2.3 Yhteisöllisyys ja sosiaalinen ympäristö	
 2.4 Työrauha	
 2.5 Oppilaiden kokemukset	
 2.6 Opetusharjoittelijoiden kokemukset	
 2.7 Yritysyhteistyö	
 2.8 Vierailijat	
 2.9 Muutoksia ensimmäisten toimintavuosien jälkeen 	
 3. Tulevaisuus	
 3.1 Oppimisen vyöhykkeet	
 3.2 Toisen toimintavuoden erityinen kehityskohde: Maker-vyöhyke	
 3.3. Tutkimusyhteistyö	
 4. Yhteenveto	
 5. Taustamateriaaleja	

74
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79